Moikkamoi kaikkille!

täällä kirjoittaa 11-vuotias tyttö.  Aattelin tässä niinkuin perustaa Blogin. Elisiis omistan Vlogin ja LPS kanavan, mut aattelin et tää ois kivaa virkistystä! Ja siis mä rakastan petsejä! Eka mä aattelin, että tästä tulis pelkkä LPS blogi eli tänne tulis vaan petsi postauksia, mut tänne tulee sittenkin myös "tavallisia" postauksia ja sekalaisia tietenkin!!!

IMG_1758.jpg

 

MUUTEN

Nyt kun joulukuu lähestyy niin haluaisitteko te, että tekisin erillisiä postauksia niinkuin joulukalenterin tavoin sitten, kun se joulukuu on saapunut? joulu aattoon on enää vain 33 päivää! JEEEEEEEE! 

IMG_0719.jpg

Tässä on Nora 

Nora on pikkusiskoni hän on 8vuotias. (syntynyt vuonna 2007) 

Perheessäni on Noran ja minun lisäksi vielä äiti ja isä + puol isosisko (meillä on sama isä, mutta eri äidit) laitan tähän kuvan jos löydän!

IMG_1759.jpg

Tässä on Emma 18vuotias ( täytti pari päivää sitten 18)

 

IMG_1761.jpg

Ainiin melkein unohdin tässä olen minä!

Ronja 11vuotias.

IMG_1437%20%281%29.jpg

panen tähän vielä pikkasen viimeaikojen kuvia!

IMG_0001.jpgIMG_1737.jpgIMG_1738.jpgIMG_1760.jpgIMG_1756.jpgIMG_1739.jpg

IMG_1764.jpg

youtube_logo2.jpgVlogi: Rompesteri L.

Petsi kanava: sweetheart petshop